اسکرول بار

آخرین راه

هاست
بروز ترین ها

PotPlayer 1.7.10674 دانلود پخش حرفه ای مالتی مدیا

PotPlayer

potplayerf

 یکی از پلیرهای رایگان،حرفه ای و پرطرفدار با پشتیبانی از زبان پارسی نزد کاربران اینترنتی میباشد که طیف وسیعی از فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند و شامل پوسته هایی با موضوعات مختلف میباشد که کاربران حتی با نوع سیستم عامل خود میتوانند هماهنگ کنند.
نرم افزار ساخت شرکت کره ای KMPlayer میباشد و به گفته کاربران اینترنتی حتی از KMPlayer هم بهتر عمل میکند و به خوبی از انواع زیر نویس ها پشتیبانی میکند و کدک های موجود در این نرم افزار شما را از نصب کدک های اضافی جهت پخش بهتر ویدئوها بی نیاز میکند.
امکان تنظیم نور ، صدا ، سرعت پخش ویدئوها ، فونت و رنگ زیرنویس ، کلیدهای میانبر و... امکاناتی است که نرم افزار برای رضایتمندی بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Google Chrome 66.0.3359.139 Win دانلود مرورگر گوگل کروم

Google Chrome

مرورگر گوگل

 گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.مرورگر Google Chrome بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های Google Chrome می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

نرم افزار کنترل کامپیوتر ها از راه دور (برای ویندوز) - AnyDesk 4.0.1 Windows

AnyDesk نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا از راه دور به یک کامپیوتر دسترسی داشته باشید و بتوانید با فایل های مختلف از راه دور کار کنید. این نرم افزار از نظر ظاهری بسیار کاربردی است و برای استفاده بسیار آسان طراحی شده است. به طوری که هر کسی صرف نظر از سطح تجربه می تواند با آن به صورت کامل کار کند.

 نرم افزار انی دسک را میتوان یک نرم افزار کامل ریموت دسکتاپ و جایگزینی برای برنامه TeamViewer در نظر گرفت.

 به طور کلی، AnyDesk یک برنامه مفید و قابل اعتماد است که می تواند با موفقیت به شما در اتصال از راه دور به رایانه ها کمک کند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا با کمترین تلاش، به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید و آن را کنترل کنید.

 

دانلود Advanced Download Manager Pro 6.4.0 - دانلود منیجر پیشرفته اندروید + مود

 

 

 

 

 

 

برنامه پیشنهادی

Advanced Download Manager Pro Android

Advanced Download Manager Pro v6.4.0 Final – جدیدترین و آخرین ورژن پولی دانلود منیجر ADM مخصوص اندروید
نسخه Pro در اصل پولی است و دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است
نسخه پولی با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5.0 در گوگل پلی برای شما !

Advanced Download Manager Pro یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت حرفه ای و پیشرفته بر فایل های دانلودی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارین و برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود به شمار می رود. این نرم افزار را از نظر امکانات می توان تقریبا هم ردیف نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) در کامپیوتر دانست و با داشتن آن برروی گوشیتان می توانید با سرعتی بالاتر اقدام به دریافت فایل های خود نمایید. محیط کاربری ساده و کلاسیک، نداشتن هیچگونه تبلیغات ازار دهنده و امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان از قابلیت های کلیدی این برنامه می باشد که آن را به تمام افرادی که به دنبال یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته هستند، پیشنهاد می دهیم.

 

Mozilla Firefox Quantum 59.0.2 Win مرورگر فایرفاکس

Mozilla Firefox

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox

 محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست.
نسخه جدید این مرورگر با نام Mozilla Firefox Quantum با

سرعت 2 برابر

 نسبت به ورژنهای پیشین و مصرف کمتر رم تا

 حدود 30% 

 منتشر شده است.
این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

WinRAR 5.50 Final + Farsi فشرده سازی فایل

WinRAR

WinRAR

یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

4 روش غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

 

آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار در ویندوز 10

غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 در اتصالات محدود اینترنت

در صورتی که در ویندوز 10، یک کانکشن اتصال به اینترنت را در وضعیت metered قرار دهید، ویندوز از دانلود آپدیت‌ها به هنگام اتصال به این کانکشن، پرهیز می‌‌کند. ویندوز 10 به طور خودکار برخی کانکشن‌ها (همانند اتصال داده موبایلی) را در وضعیت metered قرار می‌دهد. اما شما نیز می‌توانید کانکشن‌های دلخواه خودتان با تغییر وضعیت به metered در حالت محدود قرار دهید. مادامی که وضعیت این اتصال در حالت محدود قرار دارد، آپدیت‌های ویندوز دانلود نمی‌شوند. همچنین پس از قطع اتصال و اتصال مجدد، وضعیت کانکشن در حالت metered باقی می‌ماند، مگر آن که خودتان آن را مجدد از حالت metered بیرون آورید.

 

در نتیجه در صورتی که از یک اینترنت با ترافیک محدود بهره می‌برید پیشنهاد می‌شود وضعیت metered را بر روی آن فعال نمایید. شما می‌توانید در ساعات آخر شب که معمولاً دانلود در حالت رایگان قرار دارد، وضعیت metered را از روی کانکشن غیرفعال کنید تا آپدیت‌‌ها صورت گیرد.

 

برای این کار، ابتدا به کانکشن اینترنت مورد نظر خود در ویندوز متصل شوید.

سپس اپلیکیشن Settings را اجرا نمایید.

به Network & Internet رفته و در زیر لیست شبکه‌های وای‌فای، روی Advanced options کلیک کنید.

اکنون گزینه‌ی Set as metered connection را بر روی On تنظیم کنید.

همان‌طور که اشاره شد،