اسکرول بار

آخرین راه

هاست
بروز ترین ها

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

 

دانلود تلگرام اندروید

 

وقتی بحث از برنامه های پیام رسان (مسنجر) می شود، ذهن هر کاربر ایرانی به سرعت به سمت پیام رسان تلگرام معطوف می شود. Telegram مسنجری بی نظیر است که اگرچه کمی دیرتر از سایر رقبا وارد میدان رقابت شد، اما با ذهنیتی نوین و با شعار عصر جدیدی از پیام رسانی خود را به همه معرفی کرد. این پیام رسان که به سرعت همه گیر شد، در هر بار بروزرسانی قابلیت های جدیدی اضافه کرد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

WhatsApp Messenger 2.18.366 دانلود واتس اپ اندروید + ویندوز + GBWhatsapp v6.65 + ios

WhatsApp Messenger v2.18.366   واتس اپ اندروید +GBWhatsapp+ویندوز 

WhatsApp Messenger
 مسنجر واتس اپ – WhatsApp Messenger به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

کاربران بسیار زیادی هستند که این روزها گوشی هوشمند خود را تنها جهت استفاده از برنامه های مسنجر خریداری می کنند. برنامه های مسنجر مختلف مانند وایبر، لاین، تانگو، تلگرام و … در روزهای اخیر محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند و توانسته اند به عضو بی چون و چرای گوشی های هوشمند تبدیل شوند.

در این میان، یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین مسنجرهایی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است، برنامه واتس اپ می باشد که امکان برقراری ارتباط را به کاربران می دهد.

 آپدیت شد!

Instagram v43.0.0.9.97 دانلود اینستاگرام اندروید

دانلود اینستاگرام اندروید 

Instagram اینستاگرام

اینستاگرام – Instagram به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای کوتاه به حساب می آید که موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی از ایران شده است. Instagram، بعد از فیس بوک، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران شناخته می شود.

Instagram توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده است و کاربران بسیاری در سراسر دنیا و ایران از آن استفاده می کنند. در حال حاضر برنامه Instagram محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی است و اکثر ایرانی های سرشناس دارای صفحه مخصوص خود در این شبکه هستند.

 

Last Shelter Survival v1.250.054 Full – بازی محبوب آخرین پناهگاه بقا اندروید

Last Shelter Survival v1.250.054 Full – بازی آخرین پناهگاه - بقا اندروید

Last Shelter Survival – آخرین پناهگاه : بقا بازی جدید، محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی IM30 TECHNOLOGY LIMITED برای اندروید است و جدیدترین و آخرین آپدیت. بدون نیاز به دیتا . داستان کلی بازی Last Shelter Survival از این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است ؛ خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع وخیم تر می شود ؛ چه چاره ای می اندیشید!؟ وظیفه ی شما در بازی Last Shelter Survival به عنوان یک فرمانده، محافظت از بازماندگانی است که همه در پناهگاه جمع شده اند! هرطور که می توانید در مقابل زامبی های تشنه به خون دوام بیاورید و از جان بازماندگان محافظت کنید! با انواع تجهیزات مختلف پناهگاه را گسترش دهید، جاده ها را برای وصل کردن شهرها به یکدیگر ایجاد کنید، با مراجعه به نقشه بازماندگان دیگر در سراسر دنیا را بیابید و ان ها را نجات دهید، با کاربران آنلاین سراسر جهان اتحاد تشکیل دهید و با کمک هم انسان ها را نجات دهید و به طور کلی از داشتن یک بازی استراتژیک – بقا فوق العاده لذت ببرید!

 

توجه : بازی Last Shelter Survival آنلاین و اینترنتی است .

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PC

بازی Pro Evolution Soccer 2017

دانلود بازی PES 2017 برای PC, دانلود بازی PES 2017 برای کامپیوتر, سیستم مورد نیاز بازی Pro Evolution Soccer 2017 , بازی PES 2017 با لینک مستقیم

در ابتدا شروع تجربه Pro Evolution Soccer 2017 اولين چيزي كه به چشم می‌خورد رفتن اين عنوان به سمت شبیه‌سازی واقعي فوتبال است و شما اين موضوع را احساس خواهيد كرد چراکه واکنش‌ها و هوش مصنوعي فردي از بازيكن جداگانه کارشده است و هرکدام تصميمي جداگانه اما منطقي و در راستاي پيروزي تيم می‌گیرند.همچنين شما با شروع هر مسابقه اين موضوع را به‌وضوح خواهيد ديد كه از ترفندي جديد در بازي استفاده‌شده تا شما را بيشتر از قبل تشنه به اين بازي كند.

نکته جالب اين عنوان مشكلي است كه چند سالي است با آن در حال دست‌وپنجه نرم كردن است و در اين نسخه اين موضوع كمي رفع شده است و آن مكانيك و واكنش تماشاچيان و بازيكنان است كه حسي بهتر به شما می‌دهند و مثل يك ربات رفتار نمی‌کنند و شما اين موضوع را از نوع راه رفتن تا دريبل زدن و شوت كردن هر بازيكن کاملاً متوجه خواهيد شد. همچنين شما براي دريبل كردن بازیکنان ديگر کافی است از شُك سمت چپ استفاده كنيد تا همگي را پشت سر بگذاريد، گفتني است كه حتي در اين بخش هم شما شاهد تکنیک‌ها و بهبود عملكرد اين سيستم خواهيد بود و بیش‌ازپیش ترغيب به تهيه آن خواهيد شد.

البته اين بازي بدون اشكال هم نبوده و شما به سادگي هر چه تمام مخصوصاً اگر ستاره‌ای در تيم خود داشته باشيد می‌توانید از گوشه‌ها حمله كرده و گل بزنيد اين به نوعي ضعفي عجيب و بزرگ است كه شما را نااميد و دلسرد خواهد كرد


 


 

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ + آموزش ویدیويی

چگونه بازی های کامپیوتری را نصب کنیم ؟ 

 

 


یکی از اسان ترین و از جمله پر سوال ترین مواردی که کاربران زیادی را درگیر خود کرده است، نصب بازی هاست. در این مطلب قصد داریم تا با اموزش ویدئویی و متنی، نصب یک بازی را از ابتدا تا انتها دنبال کنیم و بازی را نصب کرده و اجرا کنیم. قبل از شروع اموزش و مشاهده ی ویدئو، به نکات زیر توجه داشته باشید.

تمامی فایل‌های دانلودی در سایت دارای 5% قابلیت ریکاوری بوده و قبل از قرار گرفتن در سایت، تست و بررسی می‌شوند.

در صورت باز کردن فایل فشرده و مواجه شدن با پیغام خطای The archive is either in unknown format or damaged نرم‌افزار Winrar خود را به آخرین نسخه به روزرسانی نمایید.

پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید. اگر این مورد انجام نگیرد، ممکن است آنتی ویروس فایل هایی مثل Steam_api.dll را ویروس شناسایی کند و در نتیجه بازی اجرا نمیشود.

 

دانلود بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر

بازی Far Cry 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی Far Cry 5 برای PC

 

یک‌بار دیگر یوبی‌سافت با بازی جدیدی از مجموعه شناخته‌شده و پرفرازونشیب خود یعنی Far Cry بازگشته تا این بار با جوزف سید، دیوانگی را نشان‌مان دهد. یوبی‌سافت می‌خواهد با Far Cry 5 حرف‌های جدی‌تری بزند. برای اولین بار، قصه و اتفاقات این بازی از روی واقعیت برداشته‌شده است. این بازی قصه‌ی فرقه‌ای را تعریف می‌کند که بخشی از امریکا را تصرف کرده‌اند و در آنجا، حکمرانی می‌کنند.

در Far Cry 5 کنترل یک کلانتر را به دست می‌گیرید که به کمک چند نفر سعی می‌کند فرقه‌ی منحرف قصه‌ی بازی و رهبر آن را از بین ببرد. محیط بازی بسیار بزرگ‌تر وزنده‌تر از قبل شده و در Far Cry 5 هم‌چنین با سلاح‌ها و مجموعه‌ای وسایل نقلیه‌ی جدیدتر سروکار خواهید داشت. بازی به‌صورت اکشن اول‌شخص است و دارای محیط جهان باز است. بازیکنان می‌توانند از وسایل نقلیه مختلف مانند ماشین، قایق و هواپیما بهره گیرند و سلاح‌های متنوعی نیز برای عاشقان این بازی در نظر گرفته‌شده است.