اسکرول بار

آخرین راه

هاست
بروز ترین ها

Adobe Photoshop CC 2018 v19.1.3.49649 Win نرم افزار فتوشاپ

Adobe Photoshop

adobe photoshop

 (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکس) یک پردازشگر گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ نوزدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌ سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.) اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از Adobe Photoshop به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی RGB، LIB، CMYK، سیاه و سفید و غیره.

دانلود Microsoft Office 2016 Pro Plus VL April 2018 آفیس 2016

Microsoft Office 2016 Pro Plus

Microsoft Office 2016

 

 یک مجموعه اداری در برگیرنده نرم‌افزار های یکپارچه برای سیستم‌ عامل‌ های مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. نسخه نهایی آفیس 2016 تفاوت چندانی با نسخه قبلی یعنی 2013 ندارد؛ مایکروسافت این مجموعه را به نحوی طراحی کرده که کاربر بتواند بهره وری بیشتر و همکاری سریع تری داشته باشد . در نسخه جدید، مایکروسافت به چند کاربر اجازه می دهد تا بصورت همزمان روی یک پروژه مشترک کار کنند.

 

5 اشتباهی که هنگام استفاده از مرورگرها مرتکب می‌شویم

بدون شک تابحال با مشکلات زیادی هنگام استفاده از مرورگرهای مختلف مواجه شده‌اید؛ از تنظیمات داخلی مرورگر و وارد شدن تروجان‌ها گرفته تا از دست دادن اطلاعات با ارزشی که زمان زیادی صرف به‌دست آوردن آن کرده‌اید. در ادامه‌ی مطلب همراه شوید تا راه‌های جلوگیری از چنین مشکلاتی را بررسی کنیم

مرورگر

 

 

 

 

تنظیمات مرورگرها بخش بسیار حساسی از آنهاست؛ صحیح استفاده نکردن از آنها می‌تواند به قیمت از دست‌رفتن بسیاری از اطلاعات شما تمام شود. اهمیت ندادن به مواردی که در ادامه‌ بیان شده است می‌تواند مرورگر شما را با مشکلات زیادی مواجه کند. این مشکلات صرفا به دلیل اهمیت ندادن کاربران به آنها به وجود می‌آید؛ بر همین اساس توجه کردن به راهکارهای زیر می‌تواند مرورگر شما را از این مشکلات دور نگاه دارد.



ساده‌ترین و جدیدترین روش دانلود برنامه های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی + روش های قدیمی

ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی


ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی [بروز شد]

اگر کاربر اندروید در ایران باشید، حتما از محدودیت دسترسی به گوگل‌پلی برای دریافت نرم‌افزارها که به دلیل تحریم‌ها اعمال شده، مطلع هستید. پیش‌تر روش دسترسی به گوگل‌پلی از طریق خود تلفن را توضیح دهیم، اما این بار به لطف کاربران فعال انجمن فوق‌ تخصصی XDA، امکانی فراهم شده که می‌توان فایل‌های APK را براحتی از گوگل پلی و با استفاده از کامپیوتر دانلود کرد و سپس بعد از انتقال بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی ، آن‌ها را نصب کرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام


۱۵ روش برای بهینه‌ سازی پروفایل اینستاگرام

 

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین رسانه‌ها در میان کاربران تبدیل شده است. از این‌رو در این مقاله سعی داریم راه‌هایی برای بهینه کردن صفحات اینستاگرام ارائه دهیم.

سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب پلتفرم اینستاگرام شدند و این روند رو به‌ رشد در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد. البته دلایلی برای این پیشرفت باورنکردنی اینستاگرام وجود دارد.

بسیاری از کاربران عادی برای دیدن عکس و ویدئو‌های دوستان خود و برند‌های محبوب از اینستاگرام استفاده می‌کنند. شرکت‌ها به اینستاگرام اعتماد دارند؛ زیرا کاربران از اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم‌ها نظیر فیس‌بوک و توییتر برای آشنایی با برند‌های مختلف استفاده می‌کنند.

Soroush 1.8.1 Android + 0.14.1 Win پیام رسان سروش برای ویندوز و اندروید

پیام رسان سروش

دانلود Soroush Messenger 1.9.3 نسخه جدید مسنجر پیام رسان سروش برای اندروید

  توسط جمعی از متخصصان دانشگاه شریف است که امروزه شاید بتوان گفت یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی برای تلفن همراه است ساخته شده . سرورهای پیام رسان سروش در داخل کشور قرار دارند و از سوی تیم فنی سروش با بهینه سازی سرورها و اپلکیشن سروش، سرعت ، رایگان بودن برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول و امنیت حداکثری را برای کاربران بوجود آورده.

ESET Internet Security 11.1.54.0 نرم افزار امنیتی ESET

ESET Internet Security

ESET Internet Security

آخرین و کاملترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، آنتی اسپای ور و فایروال میباشد. و همچنین قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا میباشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی