اسکرول بار

آخرین راه

هاست
بروز ترین ها

دانلود Asphalt 9: Legends - بازی اتومبیلرانی شگفت انگیز

Asphalt 9: Legends  - بازی اتومبیلرانی خارق العاده "آسفالت 9" اندروید 


Asphalt 9: Legends

 

پیشنهاد ویژه آخرین راه

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است. بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند!

آموزش ساخت و اجرای اکشن، برای اجرای خودکار در فتوشاپ به صورت تصویری

 آموزش ساخت و اجرای اکشن، برای اجرای خودکار در فتوشاپ به صورت تصویری

 


اکشن ها یا عملیات ها در فتوشاپ برای انجام اتوماتیک کارها استفاده می شوند. فرض کنید می خواهید صدها عکس را در فتوشاپ فشرده یا حجم شان را کم کنید. یا یک افکت را به هزاران عکس بدهید (بصورت اتوماتیک). در این مواقع از اکشن استفاده می کنیم. در این بخش آموزش ساخت action برای انجام خودکار صدها عملیات را به شما بصورت تصویری آموزش می دهیم. این آموزش در ادامه سری آموزش های مفید فتوشاپ می باشد.

آموزش تایپوگرافی با فتوشاپ

تایپوگرافی در فتوشاپ

تایپوگرافی در فتوشاپ
در این قسمت سعی داریم تا یک تایپوگرافی ساده رو در کمترین زمان باهم ایجاد کنیم.

سطح: مبتدی

زمان: ۵ دقیقه

فتوشاپ: photoshop cs6

در ادامه با ما همراه باشید .

همه چیز درباره آنتی ویروس ها (کتاب الکترونیکی )

چند ترفند های کار آمد که ما باید در مورد چند انتی ویروس قوی و نام دار در زمینه امنیت سیستم ها باید بدانیم .

 

در این بخش قصد داریم ترفند ها و آموزش ها خاص مربوط به آنتی ویروس های مختلف رو بیان کنیم پس تا پایان با ما همرا باشید.

 

دانلود بهترین آنتی ویروس های موبایل( اندروید)

آنتی ویروس های تحت ANDROID

 

 

این آنتی ویروس ها سازگارند با سیستم عامل:

با ساختار ساده و روان آسودگی خیالی که فراتر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید در اختیار شماست. آنتی‌ویروس، مدیریت حافظه و سیستم ضدسرقت قدرتمند تنها با چند لمس ساده در دسترس شماست.

دانلود آنتی ویروس 2018 18.0.0.405 Kaspersky نسخه اینترنت سکیوریتی + توتال سکیوریتی

 

 

 

 آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky  

 

 نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند Kaspersky Anti-Virus که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

LeoMoon ParsiNegar 2.1.0 Win فارسی نویس پارسی‌ نگار

LeoMoon ParsiNegar

ParsiNegar
 پارسی‌ نگار کامل‌ترین نرم‌افزار رایگان برای پارسی نویسی، که برای گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. این نرم افزار دارای ۲ بخش «صفحه‌کلید سیستمی» و «ویرایشگر یونیکد» می‌باشد. از صفحه‌کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد.

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon ParsiNegar نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، 3D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.