اسکرول بار

آخرین راه

هاست
بروز ترین ها

دانلود قرآن صوتی حبل المتین 5 - اندروید

قرآن صوتی حبل المتین 5

 قرآن صوتی حبل المتین 5

محتويات نرم افزار :  

  • 27 دوره ترتیل از قاريان برجسته ( قابلیت انتخاب 10 سوره از یک قاری در نسخه نمایشی)
  • تفسير گوياي استاد محسن قرائتی
  • 4 ترجمه گويا ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد )
  • 25 ترجمه فارسی ( تنها یک ترجمه در نسخه نمایشی وجود دارد )
  • 8 ترجمه خارجی به 6 زبان زنده دنیا ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد )
  • 7 تفسیر ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد ) 

دانلود VLC for Android پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

پلیر VLC اندروید

VLC for Android icon

 

VLC for Android 3.0.10 Final یک پخش کننده چند رسانه ای کراس پلتفرم رایگان و منبع باز است که اکثر فایل های چند رسانه ای و همچنین دیسک ها، دستگاه ها و پروتکل های جریان شبکه را پخش می کند. این پخش کننده رسانه VLC برای پلت فرم اندروید است که هم صدا و هم ویدئو را پخش می کند. این نسخه برای دستگاه های با ARMv7 CPU یا x86 CPU می باشد. دستگاه های ARMv6 در نسخه بعدی پشتیبانی می شوند. VLC for Android™ اکثر فایل های ویدئویی و صوتی محلی و همچنین جریان های شبکه (از جمله جریان تطبیقی​​)، ISO های DVD، مانند نسخه دسکتاپ VLC پخش می کند. VLC for Android دارای کتابخانه رسانه برای فایل های صوتی و تصویری است و امکان مرور مستقیم پوشه ها را فراهم می کند. VLC از صدای چند بخشی و زیرنویس ها پشتیبانی می کند. همچنین از چرخش خودکار، تنظیمات aspect-ratio و حرکات(gestures) برای کنترل صدا و روشنایی پشتیبانی می کند. این همچنین شامل یک ویجت برای کنترل صوت، پشتیبانی از کنترل هدست های صوتی، کاور آرت و یک کتابخانه رسانه صوتی کامل می باشد.

 

 

دانلود کوییز اف کینگز Quiz of Kings 1.12.3924 بازی ایرانی آنلاین اندروید

Quiz of Kings بازی ایرانی آنلاین اندروید

Quiz of Kings icon
 
Quiz of Kings 1.12.3924 کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد. کی بیشتر میدونه؟ با دوستات مسابقه بده و نشون بده تو بهتری، وارد لیست بهترین بازیکنای ایران شو، در عین حال اطلاعاتتم بالا ببر. هر مسابقه ۶ مرحله داره که هر کاربر موضوع ۳ مرحله رو انتخاب می کنه، هر مرحله ۳ تا سوال داره و آخر بازی کسی که جواب سوالات بیشتری رو داده باشه برنده می شه. در ضمن می تونی همزمان با چندین نفر مسابقه بدی. Quiz of Kings یه بازی آنلاین دو نفره، هوشمند، رایگان و اجتماعیه که توش می تونی دوستای جدید پیدا کنی، باهاشون مسابقه بدی و با هم کل کل کنید. در عین حال اطلاعاتت رو بالا ببری.
 

دانلود بازی FIFA 18 برای کامپیوتر + کرک + Update 2

دانلود بازی FIFA 18


FIFA 18 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2017 توسط EA Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مژده برای تمامی دوست‌داران سری بازی‌های فوتبالی! پس از عرضه بازی محبوب PES 2018 ، اکنون نوبت عنوان پرادعای سال فرارسیده است. علاقه‌مندان به دنیای مستطیل سبز رنگ و جذابیت‌های فوتبالی، همواره از فیفا به عنوان یک بازی واقع‌گرایانه یاد می‌کنند. جایی که پادشاهان دنیای فوتبالی همانند دنیای واقعی در کنترل شما بوده و با حرکات تکنیکی بی‌نظیر خود، شما را به وجد می‌آورند. در FIFA 18 می‌توانید با بهره‌گیری از حرکات تکنیکی و تاکتیک‌های تیمی، گل‌هایی بی‌نظیر را به ثمر برسانید. حرکات جدید و انیمیشن‌های تمام‌کننده منحصر به فرد برای هریک از بازیکنان، به شما این امکان را می‌دهند که فوتبال را آن‌طور که “باید” تجربه کنید. امکانات بی‌نظیر کنترل توپ و همچنین توانایی ارسال توپ به مناطق مختلف زمین با کنترل گسترده‌تر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که در فیفا 18 بیش از همه به چشم می‌آیند. فیفا 18 چیزی فراتر از یک بازی کامپیوتری است! سازندگان فیفا 18 برای طراحی حرکات هریک از بازیکنان، زمان بسیاری را صرف کرده و در نهایت توانسته‌اند نسخه‌ای متحیرکننده از این بازی را ارائه کنند. حرکات پا به توپ، ضربات ایستاگی، تکنیک‌های فردی، شیوه پاس دادن و ... در بازیکنان درست مطابق با واقعیت طراحی شده و این بار چیزی فراتر از همیشه را شاهد هستید! تکنولوژی طراحی واقعی حرکات بازیکنان، انقلابی بزرگ در بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود. سازندگان این بازی کامپیوتری، بازیکنان مطرحی همچون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و … را به اتاق طراحی دعوت کرده و با ارائه یک توپ فوتبال به آنان و پوشاندن لباس مخصوص، تک به تک حرکات آنان را از روی واقعیت وارد سیستم‌های کامپیوتری کرده‌اند. به همین دلیل است که در هنگام تجربه بازی فیفا 2018، هیچ چیز با واقعیت تفاوت ندارد!

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای کامپیوتر

بازی Pro Evolution Soccer 2018 

دانلود بازی PES 2018 برای PC

چند سالی می‌شود که سری Pro Evolution Soccer قافله‌ی فروش و محبوبیت را به حریف دیرینه‌ی خود یعنی Fifa باخته است، کمپانی Konami به این قضیه آگاهی کامل دارد و هرسال با اضافه کردن آپشن های جدید و بهبود گیم پلی بازی سعی می‌کند این فاصله‌ی بین خود و حریفش را کمتر کند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته در تابستان 2017 شاهد انتشار نسخه‌ای جدید از این بازی هستیم که کونامی قول اتمسفر و تاکتیک‌های واقع‌گرایانه‌تر و همچنین گرافیک بهبودیافته را به طرفداران مجموعه‌ی PES داده است.

در FIFA 17 شاهد اضافه شدن بخش داستانی به بازی بودیم که به محبوبیت بسیار بالایی نیز دست‌یافت و میلیون‌ها بار توسط طرفداران این سری در سرتاسر جهان بازی شد اما به نظر می‌رسد کمپانی کونامی قصد ندارد هم‌چین بخشی را به سری PES اضافه کند. یکی از مشکلات جدی که سری PES همیشه از آن رنج می‌برد، نبود لایسنس کامل لیگ‌های معتبر اروپایی است که ضربه‌ی بزرگی نیز هم به فروش بازی و هم به تجربه‌ی بازی می‌زند، امسال نیز مانند سال‌های گذشته این عیب هنوز در بازی وجود دارد و کونامی هنوز راه‌حلی برای آن نیندیشیده است.

تقریباً از سال 2013 بود که گیم پلی مجموعه‌ی PES از اصل خود فاصله گرفت و همین عامل باعث افت فروش وحشتناک بازی در سال‌های بعد شد که خوشبختانه کونامی به این موضوع پی برد و در نسخه‌های بعد به بهبود این بخش پرداخت که در نسخه‌ی سال 2017 این بهبودها به بلوغ رسیدند و ما در PES 2017 شاهد یک گیم پلی درگیرانِ و بسیار واقع‌گرایانه بودیم. امسال نیز مانند سال‌های گذشته کونامی بیکار ننشسته و همچنان بر روی بهبود گیم پلی باز کار می‌کند و قصد دارد یک شبیه‌ساز کامل را راهی بازار رقابت با Fifa کند.

یکی از برتری‌های همیشگی سری PES نسبت به رقیب خود، گرافیک چشم‌نواز و انیمیشن‌های جذاب آن است که به لطف موتور بازی‌سازی Fox در نسخه‌های چند سال اخیر بیشتر از قبل به چشم می‌آید. یکی از مشکلات بخش گرافیک بازی این است که کونمی از این گرافیک بی‌نظیر خود تنها در نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی یعنی PS4 و Xbox One استفاده می‌کند، البته کونامی قول داده که در نسخه‌ی 2018 دیگر شاهد یک پورت ضعیف از کنسول‌های نسل هفتمی برای کامپیوترهای شخصی نیستیم و بازی برای PC نیز با گرافیک نسل هشتمی ساخته می‌شود.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC,دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Trine Pro Evolution Soccer 2016, دانلود بازی فوتبال

 Konami در این این بازی نیز مانند رقیبش Fifa 16 بیشتر تمرکزش را بر روی نزدیکی هرچه بیشتر گیم پلی بازی به روح اصلی ورزش فوتبال جذب کرده است. در این بازی شاهد یک مجموعه کامل از کنش و واکنش‌های فوتبالی بودیم. اما گیم پلی این بازی تنها محدود به ماهیت فیزیکی نیست، بلکه از طرفی دیگر شاهد المان های سیال و پاسخگویی نیز در آن هستیم. برای مثال شما بسته به میلتان می توانید از پاس‌های کوتاه یا تیکی تاکا، پاس‌های بلند و ترکیبی از این دو حرکت استفاده کنید. شما می توانید هر آن چه در ذهن دارید را در بازی پیاده و با استراتژی‌های متفاوت به سوی گل زدن بروید. البته این عوامل بنا بر ساده بودن بازی نیستند! . هوش مصنوعی بازی در بیشتر مواقع به خوبی عمل می کند، و شاهد جای گیری‌های هوشمندانه بازیکن‌های دو طرف برای دریافت توپ هستیم. از طرفی دیگر، سطح سختی در این نسخه بالا تر رفته و شکست دادن حریف حتی در درجه سختی پایین مشکل به نظر می آید.

اما یکی از مشکلاتی که از ابتدا گریبان گیر سری بازی‌های PES بوده و در این نسخه هم دیده می شود، کمبود تیم‌ها و در نهایت بر آورده نشدن نیاز بسیاری از گیمر هاست. البته به نظر می آید کونامی راه حل هایی را نیز برای این مشکل اتخاذ کرده است، بخش Edite mode مخصوص طراحی بازیکن‌ها با توجه به سلیقه شما، طراحی باشگاه‌ها و… است که به نظر می رسد تا حدودی در رفع این مشکل موفق نیز بوده است.

آموزش نصب بازی های دیتا دار در اندروید

در این بخش قصد داریم آموزش نصب و اجرای بازی های دیتا دار اندروید رو آموزش بدیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

برنامه نویسای بازی های اندرویدی چند سالی هست که با ساختن بازی هایی با مراحل متعدد و گرافیک های باورنکردنی برای موبایل توانسته اند بازار متنوعی برای علاقمندان بازی به وجود آوردند. بازی های اندرویدی می تواند با یک گرافیک 2 بعدی، چند مگابایت حجم داشته باشد و می تواند مانند بازی های آسفالت 8، مورتال کمبت ایکس و نید فور اسپید ماست وانتد به حجم های چندگیگابایتی برسد.

 

نصب بازی های کم حجم قطعا کم دردسر و راحتر بوده زیرا یک فایل نصبی وجود دارد که برای نصب آن کافیست با استفاده از نرم افزار مدیریت فایل، بازی را نصب و به راحتی اجرا نمایید. اما وقتی بخواهیم یک بازی اچ دی با کیفیت و پرحجم روی گوشی نصب کنیم باید یه پروسه ای را طی کنیم. برای اینکار کافیه تا انتها با ما همراه باشید.